Projekt pilotażowy „Praca zdalna - widok na przyszłość"

Print Drukuj

 

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW
REZERWY FUNDUSZU PRACY

 

Projekt pilotażowy realizowany w ramach naboru ogłoszonego
przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
pn. „Stabilna praca-silna rodzina"

 

„PRACA ZDALNA – WIDOK NA PRZYSZŁOŚĆ"

 

WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 403 000,00 zł
CAŁKOWITA WARTOŚĆ: 403 000,00 zł

 
 

Realizatorzy:

 
Lider - Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Partner - Młodzieżowe Centrum Kariery Ochotniczych Hufiec Pracy w Lubinie
 

Okres realizacji projektu:  31.01.2022 - 31.12.2023


Grupa docelowa: 

  • Projekt skierowany jest do 20 osób w wieku do 30 roku życia, należących do kategorii NEET (tj. osoby nieuczące się, niepracujące i nieszkolące się) zarejestrowanych w PUP w Lubinie, jako osoby bezrobotne  
  • „Grant na pracę zdalną" będzie przyznany pracodawcy na stworzenie możliwości wykonywania pracy zdalnej dla nowozatrudnionego pracownika z grupy osób NEET. Grant będzie wypłacany do wysokości 20 000,00zł, pracodawca będzie mógł wydatkować grant tylko na pokrycie kosztów związanych z wykonywaniem pracy zdalnej m.in. na zakup laptopa, oprogramowania czy przeszkolenie pracownika w zakresie zadań związanych z wykonywaniem pracy zdalnej.
        

Cel projektu:

  • wypracowanie i przetestowanie nowego narzędzia pomocy pracodawcom „Grantu na pracę zdalną" w powiecie lubińskim,
  • aktywizacja zawodowa 20 os. bezrobotnych do 30 roku życia, z grupy NEET,
  • wspieranie przedsiębiorczości poprzez stworzenie możliwości wykonywania pracy zdalnej dla 20 nowozatrudnionych pracowników poprzez przyznanie „Grantu na pracę zdalną",
  • zwiększenie działań w zakresie kompetencji cyfrowych i podniesienie poziomu kwalifikacji/kompetencji zawodowych.
 
Powiatowy Urząd Pracy
w Lubinie
ul. J. Kilińskiego 12b,
59-300 Lubin
lubin.praca.gov.pl
sekretariat@puplubin.pl
tel. 76 746 14 01
  Młodzieżowe Centrum Kultury OHP w Lubinie
ul. Kościuszki 9,
59-300 Lubin
posrednik.lubin@ohp.pl
tel. 76 849 19 08
 



Dokumenty do pobrania

Informacje o publikacji dokumentu