Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie przypomina, że na podstawie §3 Umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, przedsiębiorca jest zobowiązany złożyć do Urzędu Pracy dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków w terminie 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania.
W tym celu należy złożyć do powiatowego urzędu pracy Formularz rozliczeniowy do Umowy dostępny na stronie https://lubin.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzb-wynagrodzenia oraz w załączniku do komunikatu.
Pracodawcy, którzy złożyli wniosek elektronicznie przez stronę www.praca.gov.pl dokonują rozliczenia przez formularz rozliczeniowy znajdujący się w złożonym przez nich wniosku na stronie www.praca.gov.pl. W tym celu należy wybrać przycisk kontynuuj korespondencję oraz formularz rozliczeniowy (PSZ-DKWR).
Dofinansowanie powinno być przeznaczone na koszty wynagrodzeń pracowników i/lub należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne.
Środki wydatkowane niezgodnie z przeznaczeniem podlegają zwrotowi bez odsetek, w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.