Obowiązkiem osoby pobierającej dodatek aktywizacyjny jest poinformowanie tut. Urzędu w terminie do 7 dni o wszelkich zmianach, mających wpływ na wypłatę dodatku aktywizacyjnego, a w szczególności o:
- niepodjęciu zatrudnienia,
- przerwaniu zatrudnienia,
- zmianie pracodawcy,
- zmianach warunków umowy o pracę,
- przebywaniu na urlopie bezpłatnym,
- zmianie nr rachunku bankowego,
- zmianie adresu do korespondencji.
- osobiście w pokoju 25 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie;
- w formie papierowej - pocztą tradycyjną na adres siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b;
- w formie elektronicznej, wykorzystując do tego celu profil zaufany ePUAP:
- przez portal www.praca.gov.pl (formularz: Pismo do urzędu PSZ-PU);
- przez skrzynkę podawczą ePUAP: /puplubin/SkrytkaESP.