Dane teleadresowe
Rodzaj urzędu:
Powiatowy Urząd Pracy
Powiat:
lubiński
Województwo:
dolnośląskie
Adres:
ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin
NIP:
6921033718
REGON:
390729730
Nr telefonu - sekretariat:
767 461 401
Nr faksu:
767 461 400
Poczta elektroniczna:
wrln@praca.gov.pl, sekretariat@puplubin.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza:
Serwis internetowy:
Biuletyn Informacji Publicznej:
Zasięg terytorialny:
* - Identyfikatory terytorialne nadane jednostkom podziału terytorialnego kraju zbudowane są
według hierarchicznej numeracji województw, powiatów i gmin w następujący sposób:
- Pierwszy człon to dwucyfrowy symbol województwa nadany województwom ułożonym w kolejności alfabetycznej, będący liczbą parzystą z przedziału liczb 02 – 98.
- Drugi człon to dwucyfrowy symbol powiatu oraz miasta na prawach powiatu nadany tym jednostkom ułożonym w kolejności alfabetycznej w danym województwie:
- liczby 01 – 60 oznaczają symbol powiatu,
- liczby 61 – 99 oznaczają symbol miasta na prawach powiatu.
- Trzeci człon to trzycyfrowy symbol gminy, w którym:
- dwie pierwsze cyfry stanowią kolejne liczby z przedziału 01 – 99 nadane gminom (dzielnicom, delegaturom) po ich ułożeniu w kolejności alfabetycznej w powiatach, począwszy od gmin miejskich (dzielnice, delegatury w kolejności alfabetycznej po gminie miejskiej, do której należą), po nich gminy pozostałe,
- trzecia cyfra stanowi symbol rodzaju jednostki i oznacza:
- 1 – gminę miejską,
- 2 – gminę wiejską,
- 3 – gminę miejsko-wiejską,
- 4 – miasto w gminie miejsko-wiejskiej (jedna z miejscowości na terenie gminy, której nadano status miasta),
- 5 – obszar wiejski w gminie miejsko-wiejskiej (pozostały obszar gminy, z wyłączeniem obszaru miasta),
- 8 – dzielnicę m. st. Warszawa,
- 9 – delegaturę lub dzielnicę innej gminy miejskiej.
Numery kont bankowych
Ważne od 01.12.2022 do 30.06.2025:- 10 1020 5226 0000 6002 0776 7173 - wpłaty dot. cudzoziemców
Udzielanie informacji
Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję, która spełnia wymogi określone w art. 63 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2021.0.735 t.j.).
Brzmienie art. 63 § 1 jest następujące:
"Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania."
Brzmienie art. 63 § 2 jest następujące:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
Oznacza to, że treść korespondencji, kierowanej do urzędu, powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi,
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.