Nasi pracownicy nieustanie podnoszą swoje kwalifikacje.
W minionych dniach szkoliliśmy się na dwudniowym szkoleniu dla pracowników publicznych służb zatrudnienia i Ochotniczych Hufców Pracy z Dolnego Śląska z zakresu organizacji targów i giełd pracy, by nasze kolejne wydarzenia były jeszcze ciekawsze i bardziej pomocne dla osób poszukujących zatrudnienia oraz pracodawców.
To kolejny krok w kierunku profesjonalizacji kadr i podnoszenia jakości usług rynku pracy na Dolnym Śląsku!
Tematem przewodnim jest organizacja targów i giełd pracy – od planowania, przez promocję, aż po współpracę z partnerami i obsługę wydarzenia.
W programie m.in.:
- etapy planowania wydarzenia – cele, harmonogram, budżet
- wybór lokalizacji, partnerów i prelegentów
- promocja – social media, media lokalne, skuteczne narzędzia komunikacji
- obsługa wydarzenia – rejestracja, logistyka, koordynacja zespołu
- zarządzanie ryzykiem i reagowanie w kryzysach
- współpraca z pracodawcami i organizacjami lokalnymi
Szkolenie realizowane w ramach projektu nr FEDS.07.02.-IP.02-0002/23 pn. „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, EFS+